{* *}

ZWROTY

  1. Konsument (nabywca dokonujący zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.), ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów, poza określonymi w Ustawie.
  2. Bieg terminu 14 dni określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (Formularz Odstąpienia od umowy – dostępny poniżej). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem przed upływem terminu.
  4. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”. 
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny oraz najtańszego, zaproponowanego przez Sprzedawcę, sposobu wysłania towaru do Klienta.
  6. Zwrot ceny następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do  wstrzymania się ze zwrotem ceny do chwili otrzymania towaru z powrotem.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:         

           - W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

           - Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na wskazany w formularzu zwrotu rachunek Konsumenta.

           - Sprzedawca może rozliczyć należność, w innym zakupionym Produkcie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Konsumentem.

           -  Sprzedawca niezwłocznie wystawia dokument korygujący, który Konsument zobowiązany jest podpisać i odesłać Sprzedawcy.

      8. Zgodnie z art.38  Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) Prawo do  odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy

  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb (np. kolczyki urzędowe)
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 Zwracany produkt Klient dostarcza do  sklepu KOWET na adres:

Kowet Sępólno Krajeńskie

ul. Przemysłowa 2 

89-400 Sępólno Krajeńskie


Pobierz formularz odstąpienia od umowy




REKLAMACJE

    1. W przypadku wad towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Aby to zrobić, należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go elektronicznie lub na piśmie na adres Sprzedawcy z dopiskiem „Reklamacja".
    2. Jeśli towar został uszkodzony mechanicznie podczas transportu, Kupujący musi dołączyć skan formularza reklamacji/szkody, wypełniony i podpisany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę.
    3. Reklamację można zgłosić, wypełniając formularz reklamacyjny i dostarczając go wraz z reklamowanym towarem oraz dopiskiem „Reklamacja ” na adres Sprzedawcy.
    4. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu i dołączony do niego dowód zakupu (paragon, faktura VAT, wyciąg z rachunku bankowego)."
    5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania poprawnie złożonej reklamacji. Termin ten liczy się od momentu dostarczenia przez Kupującego uszkodzonego towaru na wskazany adres. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca odeśle towar Klientowi wraz z pisemnym uzasadnieniem odmowy.
    6. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji, dotyczącej wady towaru, Sprzedawca, według wyboru Klienta, nieodpłatnie naprawi towar lub dostarczy nowy niewadliwy egzemplarz towaru.
    7. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, Sprzedawca obniży jego cenę lub zwróci Klientowi całą zapłaconą kwotę. W przypadku uznania reklamacji, Klientowi przysługuje zwrot kosztów poniesionych na dostarczenie reklamowanego towaru.
    8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Reklamowany produkt Klient dostarcza do  sklepu KOWET na adres:

Kowet Sępólno Krajeńskie

ul. Przemysłowa 2 

89-400 Sępólno Krajeńskie

adres e-mail: sklep@kowet.pl



Pobierz formularz reklamacji